Diety, aby schudnąć miesięcznie o 15 kg

Treść artykułów



Kobiety często chcą znaleźć piękną sylwetkę szybciej niż jest to dozwolone bez zagrożenia dla zdrowia. Właściwe odżywianie staje się nieistotne: zaczynają szukać żywności bez kalorii, rezygnują z węglowodanów i maksymalnie upraszczają menu, aby znaleźć skuteczny sposób na zrzucenie wagi o 15 kg miesięcznie. Czy są szanse na osiągnięcie pożądanego lub takiego wskaźnika utraty wagi – utopii?

Jak stracić 15 kg na miesiąc

Dla każdej osoby istnieje ograniczenie tempa utraty wagi, określone przez wiele czynników: od początkowej masy ciała do stanu układu hormonalnego. Ktoś może zapomnieć o słodyczach na miesiąc i poważnie schudnąć, a nawet głód nie pomoże komuś stracić więcej niż kilka kilogramów. Zanim zaczniesz szukać sposobu na zrzucenie 15 kg miesięcznie, musisz dowiedzieć się, czy twoje ciało to potrafi. Kilka niuansów:

  • Według lekarzy szanse mają tylko osoby z nadwagą – dla nich szybka utrata masy ciała na początkowym etapie korekty kształtu ciała w ciągu miesiąca jest realna, ponieważ tracą płyn.
  • Jeśli twoje BMI mieści się w granicach 20 jednostek, nawet nie myśl o tym, jak schudnąć o 15 kg miesięcznie – nie osiągniesz takiego wyniku we wskazanym okresie, ponieważ im niższa aktualna waga, tym wolniej schudnąć.
  • Osoby otyłe mogą nie schudnąć o pożądane 15 kg, nawet przestrzegając najbardziej głodnej i właściwej diety, jeśli mają zaburzenia hormonalne: istnieje wysokie prawdopodobieństwo braku postępu w ciągu miesiąca lub dłużej bez interwencji medycznej.

Odżywianie

Połowa prób utraty wagi spada z powodu niepiśmiennej diety. Próbując stracić dodatkowe kilogramy, zwłaszcza jeśli zajmuje to tylko miesiąc, kobiety wbijają się w pierś z kurczaka i zieloną sałatkę lub po prostu rano filiżankę kawy. Obie opcje są równie nierozsądne i nawet jeśli pomogą schudnąć, poprzednie woluminy powrócą. Tylko korekta nawyków żywieniowych może dać pożądany efekt, który nie zniknie rano. Miesiąc to dobry moment, aby całkowicie zapomnieć o:

  • fast food
  • próby słodzenia herbaty i kawy cukrem;
  • nawyk spożywania mąki;
  • zamiłowanie do frytek i smażonego mięsa;
  • jedzenie przed snem.

Dziewczyna z arbuzem

Sport

Ćwiczenia pomagają schudnąć, ale dla osób z nadwagą powinien je przepisać specjalista. Tylko spacery dla pieszych są bezpieczne, co należy przeprowadzać w umiarkowanym tempie i przez miesiąc wydłużyć do 3 godzin. Lekarze i gimnastyka wykonywani każdego ranka są dozwolone: ​​są to lekkie ćwiczenia, które nie powodują duszności i bólu stawów.

Jeśli waga jest normalna i chcesz schudnąć z 65 kg do 50 kg, ma to sens w domu lub na siłowni przez miesiąc:

  • uprawiać jogging;
  • ćwiczyć areobik;
  • wykonywać ćwiczenia od Pilatesa;
  • daj sobie obciążenia energetyczne (ale nie częściej niż cardio).

Skuteczna dieta na odchudzanie 15 kg

Jeśli ogólne zasady dotyczące tego, co jeść i pić, aby schudnąć o więcej niż 10 kg na miesiąc, nie są dla Ciebie odpowiednie i potrzebujesz szybszej utraty wagi, możesz zastosować dietę, która dodatkowo ograniczy dietę. Eksperci oferują 2 opcje: schudnąć bezpiecznie dla zdrowia – na przemian klasyczne zdrowe, obfite menu z głodnymi dniami. Bardziej nieprzewidywalna będzie dieta niskokaloryczna minus 15 kg miesięcznie, która potrwa 30 dni. Stosują się do niego tylko w przypadku braku otyłości i chorób przewlekłych..

Białko

Szukając rozwiązania pytania, jak skutecznie schudnąć o 15 kg miesięcznie, wybór odżywiania białek nie zawsze jest rozsądny, ponieważ taka dieta wywołuje wzrost mięśni, a one dodadzą ci wagi. Eksperci zalecają tę metodę, aby schudnąć tylko w połączeniu z harmonogramem sportowym lub aktywnym stylem życia, ponieważ siedzący tryb pracy zamienia białko w tłuszcze. Zasada żywienia przez miesiąc jest prosta:

  • Napij się herbaty z kilkoma gotowanymi jajkami.
  • Na przekąskę – 50 g sera i sałaty z liści.
  • Zjedz z gotowanego mięsa z pęczkiem zieleni.
  • Na popołudniową przekąskę – 150 g twarożku z cynamonem.
  • Piec rybę na obiad.
  • Przed pójściem spać wypij szklankę ryazhenka.

Gotowane jajka

Gryka

Dzięki temu systemowi możesz schudnąć w ciągu 2 tygodni, a pozostały okres miesiąca poświęcisz na ustalenie wyniku za pomocą klasycznej zdrowej diety. Klucze diety gryki:

  • bez jedzenia wieczorem;
  • brak przypraw (w tym soli) w przygotowywaniu zbóż;
  • tylko woda z napojów.

Aby użyć głównego produktu w celu schudnięcia, będziesz musiał gotować na parze: umytą grykę wlewa się wrzącą wodą (500 g na 1,5 l) i, zawiniętą w koc, pozostawia na noc. Tę objętość spożywa się dziennie, posiłki mogą wynosić 3 lub 7. Trudno jest schudnąć na tej diecie ze względu na niedobór diety, więc od drugiego tygodnia suszone owoce (100 g dziennie) i miód (1 godzina) są dodawane do gryki . l.). Produkcja potrwa 2 tygodnie, tj. całkowita utrata masy ciała trwa miesiąc.

Kapusta

Krzyżowe mono-diety pomagają schudnąć podczas oczyszczania jelit, ale są krótkotrwałe. Dłuższe już sugerują różnorodność w menu. „Schudnij o 15 kg miesięcznie z kapustą” – to nie są głośne słowa reklamowe, ale rzeczywistość, ale dostępne tylko dla osób o dobrym zdrowiu. Kluczowe cechy:

  • Centralnym punktem planu żywieniowego jest każda kapusta – od brokułów po Pekin, który jest spożywany na lunch i kolację. Możesz zostawić to świeże, możesz gotować, dusić, uzupełniać warzywami innych firm, oliwą z oliwek, ziarnami kolendry, koperkiem.
  • Po południu można dodać gotowany kawałek mięsa (kurczaka).
  • Na śniadanie zaleca się jeść tylko pomarańczę z chlebem zbożowym.
  • Jeśli musisz zjeść przekąskę, weź jabłko.

Picie

Dzięki takiej diecie możesz szybko schudnąć, ale wskazane jest, aby nie trzymać się jej przez cały miesiąc, ponieważ organizm, który otrzymuje tylko płynne pożywienie, zapomni jak trawić ciało stałe. Powinieneś spożywać tylko to, co możesz pić:

  • czystej wody;
  • buliony o niskiej zawartości tłuszczu (można gotować nawet na mięsie lub rybach);
  • wszystkie sfermentowane napoje mleczne;
  • ziołowe herbaty;
  • świeże soki (wyciskane do domu);
  • kompoty bez cukru.

Wszystko, co gotujesz, musi zostać przefiltrowane, aby ciało nie otrzymywało stałych produktów – dotyczy to głównie bulionów. W przypadku kefiru, zakwasu i fermentowanego mleka pieczonego istnieje wymóg utrzymania zawartości tłuszczu poniżej 2% i zaleca się wyciskanie soków z jabłek lub pomarańczy. Trudno jest schudnąć na napojach z powodu braku oczywistego ich odżywiania, więc niewiele osób wytrzymuje miesiąc.

Herbata ziołowa

jajko

Możesz spróbować osiągnąć szczupłą sylwetkę, jedząc jajka na twardo każdego ranka i na obiad. W porze lunchu można jeść zupy, mięso lub ryby, ale z warzywami. Liczba jaj dziennie (bez żółtka) – 4 szt. Taka dieta, aby dobrze schudnąć, jest obserwowana przez 2 tygodnie, a po zakończeniu miesiąca się rozszerza: jajka pozostają tylko na śniadanie, ten sam białkowy obiad i można zjeść obiad z sałatkami warzywnymi lub cytrusami.

Kefir

Ta dieta pomaga schudnąć przez stymulację jelita, ale nie trwa to miesiąc: musisz siedzieć na nią przez tydzień, po tyle odpoczynku, zgodnie z kanonami zdrowej diety, a następnie powtórzyć cykl tygodniowej utraty wagi i odpoczynku. Kefir do diety dobiera się tak, aby zawierał do 2,8 g białka i nie więcej niż 2 g tłuszczu. Codziennie piją 0,5-1 l, dzieląc tę ​​ilość przez 5 razy. Odstępy między nimi muszą być równe..

Dodatkowo, na każdy dzień, weź niskokaloryczny produkt w objętości do 400 g:

  • pieczony ziemniak;
  • świeże owoce;
  • warzywa;
  • dieta mięsna;
  • twarożek.

Warzywo

Jedząc pokarmy roślinne przez pół miesiąca, możesz stracić 10 kg, a pozostałe 5 kg, ustalając wynik zdrowej diety. Dieta jest prawie wegetariańska: możesz jeść nieograniczoną liczbę warzyw i owoców (banan dziennie tylko 1, ziemniaki – 2 szt.), Dodaj do nich 10 ml oliwy z oliwek, do 50 g orzechów. Obróbka cieplna jest dozwolona, ​​ale w ciągu miesiąca nie ma mięsa, chleba, płatków zbożowych, makaronu.

Warzywa i owoce

Bez węglowodanów

Pewnym sposobem na utratę wagi jest całkowite zapomnienie o węglowodanach przez miesiąc, ale lekarze zabraniają stosowania tej techniki przed skonsultowaniem się ze specjalistą, ponieważ ma wiele przeciwwskazań. Tylko pokarmy białkowe pomogą schudnąć, do którego można dodać warzywa i jabłka. Spośród napojów tylko woda i woda mineralna nie zaszkodzi, aby schudnąć. Racja miesięczna wynosi:

  • mięso;
  • białka;
  • twarożek;
  • kefir.

Uwaga! Informacje przedstawione w artykule mają jedynie charakter orientacyjny. Materiały tego artykułu nie wymagają niezależnego leczenia. Tylko wykwalifikowany lekarz może postawić diagnozę i wydać zalecenia dotyczące leczenia na podstawie indywidualnych cech konkretnego pacjenta.

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności