Fitness w domu – wideo z ćwiczeniami na odchudzanie. Samouczki wideo dotyczące fitnessu domowego

Treść artykułów



Utrzymanie formy jest zawsze godne pochwały. Ale zdarza się, że nie ma możliwości odwiedzenia siłowni lub centrum fitness, często brakuje czasu, a czasem finansowanie jest banalne. Dlaczego nie spróbować zrobić tego w domu? Jeśli chodzi o fitness w rodzimych murach, istnieje wiele pozytywnych aspektów:

Ćwiczenia wideo na fitness w domu

Niektórym trudno jest poradzić sobie bez trenera i zdrowej rywalizacji na zajęciach ogólnych w centrach fitness, ale na indywidualnych lekcjach są nagrania wideo, które szczegółowo opisują postęp ćwiczeń. Istnieją różne programy treningowe w obszarach, w których większą uwagę przywiązuje się do niektórych części ciała lub w celu utrzymania ogólnego stanu zdrowia. Ciężarna dziewczyna powinna wykonywać ćwiczenia tylko w pierwszych miesiącach, z mniejszym stresem i zależnie od swojego zdrowia.

Fitness w domu

Dla początkujących

Jeśli jesteś zdecydowany zacząć ćwiczyć w domu za pomocą wideo, jest to duży krok naprzód. Nie ma znaczenia, ile lat minęło od ostatniej lekcji, czy w ogóle zrobisz to po raz pierwszy. Musisz rozpocząć trening od ćwiczeń rozgrzewających. Włączając nagranie filmu poniżej, możesz łatwo powtórzyć ten mały kompleks. Jeśli napotkasz trudności w wykonywaniu ćwiczeń w pierwszych etapach, nie rezygnuj z tego, co zacząłeś. Prawidłowe oddychanie i właściwe tempo pomogą organizmowi szybciej się przystosować..

Po kilku zajęciach łatwiej będzie ci poradzić sobie z treningiem oferowanym na filmie, jeśli wszystko robisz poprawnie. Po treningu usuń powstałe mięśnie (bolesne odczucia) gorącym prysznicem. Podczas treningu kwas mlekowy, który występuje podczas wysiłku fizycznego, jest wydalany przez skórę, co powoduje ból. Czując, że jesteś fizycznie gotowy do przejścia do kolejnych etapów treningu – idź na to, wybierz bardziej złożone ćwiczenia. W międzyczasie opanuj początkowy kompleks tego filmu:

Działania odchudzające

W życiu kobiety pojawiają się różne przyczyny, gdy przybiera na wadze. Po ciąży uzyskane kilogramy nie zawsze wychodzą natychmiast. Film z zestawem ćwiczeń na odchudzanie pomoże określić, które ćwiczenia szybciej spalają kalorie. Każdy trening musi rozpoczynać się od rozgrzewki, aby ogrzać mięśnie. Włącz ulubioną zabawną muzykę i poruszaj się we właściwym tempie.

Aerobik fitness

Uwielbiane przez wiele dziewcząt zajęcia aerobiku są całkiem możliwe w domu. Na poniższym filmie każde ćwiczenie jest szczegółowo opisane z komentarzami. Przy odpowiedniej równowadze ciała regulowane jest niezbędne obciążenie konkretnej grupy mięśni. Nie zapomnij o prawidłowym oddychaniu. Pół przysiady, rozciąganie mięśni nóg w ciągu jednego do dwóch tygodni da efekt wizualny. Spraw, aby zajęcia były regularne, uzupełnij zestaw kilku podejść, a nawet niewtajemniczeni zwracają uwagę na twoją harmonię i kondycję.

Zestaw ćwiczeń z Julią Bogdan

Słynny zestaw superpalnych ćwiczeń Julii Bogdan pomógł setkom dziewcząt i kobiet. Lekcje wideo rozprowadzane dla różnych części ciała są skuteczne i pomagają w uporządkowaniu ciała w krótkim czasie, usuwają dodatkowe kilogramy, przywracają napięcie mięśni i skóry, co jest tak ważne dla dziewcząt. Przed sezonem letnim, czyli otwartymi ubraniami, dostępem do plaży. Po zajęciach z rekomendacji Julii Bogdan nie będziesz się wstydzić swojej figury.

Super płonący trening brzucha

Jeśli pracujesz cyklicznie, wykonując efektywne ćwiczenia w szybkim tempie i odpoczywając dokładnie w wyznaczonym czasie zgodnie z zegarem (jak na poniższym filmie), aktywne spalanie kalorii rozpoczyna się od pierwszych minut, co oznacza, że ​​dodatkowe centymetry od brzucha odejdą, prasa dokręci się. Skakanie, skręcanie, jazda na rowerze, pompki, wykonywane kilkoma podejściami, pomogą w krótkim czasie zacisnąć brzuch i pośladki. Uśmiech i dobry nastrój, z którym zrobisz kompleks, pomoże poradzić sobie z małymi trudnościami we wdrażaniu.

Trening nóg

Serię superpalących treningów należy kontynuować ćwiczeniami mającymi na celu naprężenie mięśni nóg. Zajęcia powinny być przeprowadzane kompleksowo, a nie tylko dla konkretnego problematycznego obszaru nóg. Przy naprzemiennym obciążeniu układu krążenia mocą przez 40 sekund (timer), 20 sekund zostaje na odpoczynek. Bieganie w miejscu, kołysanie nogami z różnych pozycji, pół przysiady – wszystko to sprawia, że ​​nogi są piękne. Śledź poprawność ćwiczeń, w tym wideo online, w którym Julia Bogdan mówi szczegółowo o każdym ruchu.

Trening interwałowy górnej części ciała

Górna część ciała, którą można poprawić wykonując trzeci blok kompleksu ćwiczeń od Julii Bogdan, jest nie mniej znacząca dla kobiet. Możesz napiąć mięśnie pleców, ramion i klatki piersiowej, poprawnie wykonując program, który szczegółowo opisano na poniższym filmie. Zaopatrz się w skakankę, dywanik i stoper i zacznij wykonywać ćwiczenia interwałowe. Niestandardowe pompki z podłogi, skakanka sprawiają, że mięśnie pleców, ramion i klatki piersiowej pracują ciężko w kompleksie.

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności