Jak pozbyć się tłuszczu z brzucha dla mężczyzny w domu, stosując diety i ćwiczenia

Treść artykułów



Wraz ze wzrostem „piwnego brzucha” większość mężczyzn staje w obliczu wieku średniego po trzydziestu latach. Gromadzenie się tłuszczu na bokach i talii następuje stopniowo, aw pewnym momencie staje się nie tylko wadą estetyczną, ale może negatywnie wpływać na ogólne zdrowie mężczyzny. Jak doprowadzić tłuszcz z brzucha do mężczyzny, ćwiczenia pomogą zastąpić dodatkowe kilogramy tłuszczu w tym obszarze masą mięśniową, jak zacząć odchudzać bez szkody dla organizmu?

Tłuszcz na brzuchu u mężczyzn (przyczyny i rodzaje tłuszczu)

W takim czy innym stopniu prawie wszyscy mężczyźni w wieku dojrzałym są narażeni na odkładanie tłuszczu na brzuchu, nawet ci, którzy w młodości wyróżniali się szczupłą sylwetką. Dzieje się tak z powodu całego szeregu czynników zewnętrznych i wewnętrznych, takich jak:

  • siedzący tryb życia;
  • brak obciążenia mięśni brzucha i jamy brzusznej;
  • restrukturyzacja hormonalna – zmniejszenie produkcji hormonalnego „męskiego” hormonu – testosteronu w układzie hormonalnym;
  • genetyka – predyspozycja do „piwnego brzucha”, przekazywana z pokolenia na pokolenie.

Spalanie tłuszczu w pewnym obszarze, w tym w talii u mężczyzn, jest złożonym procesem, który wymaga zintegrowanego podejścia. Wyjaśnia to fakt, że powstają dwa rodzaje tłuszczu – podskórne i trzewne. Tłuszcz podskórny jest usuwany za pomocą diety – zmniejszając spożycie kalorii i zmniejszając ilość wchłoniętej żywności i napojów. W połączeniu ze specjalnym treningiem łatwo pozbyć się takiego tłuszczu.

Znacznie trudniej jest wpływać na trzewny, głęboki tłuszcz osadzony wokół narządów wewnętrznych, gromadzi się z powodu zaburzeń endokrynologicznych, wadliwego działania gruczołu krokowego. Jego obecność wskazuje na zmianę metabolizmu, może wywoływać cukrzycę, choroby serca i układu krążenia, choroby wątroby – ogólnie poważnie wpływa na stan zdrowia mężczyzn. Tłuszczowe osady tłuszczowe utrudniają i spowalniają spalanie tłuszczu z brzucha u mężczyzn.

Ile możesz usunąć brzuch i boki

Jak wbić tłuszcz z brzucha do mężczyzny, ile to zajmie? Jeśli zaczniesz regularnie uprawiać sport, wprowadzisz ścisłe ograniczenia diety, zrównoważysz swój rytm życia, dodając aktywność fizyczną, możesz stracić do dwóch kilogramów tygodniowo. Ostateczne warunki uzyskania pożądanej liczby będą zależeć od stopnia jej zaniedbania w momencie rozpoczęcia zajęć.

Mężczyzna mierzy objętość brzucha za pomocą centymetra

Jak usunąć tłuszcz z brzucha

Spalanie tłuszczu w określonych obszarach jest skoncentrowaną pracą, która obejmuje obciążenia sportowe różnego rodzaju w połączeniu ze specjalną dietą. Codzienne ćwiczenia, które można wykonywać w domu i na siłowni, pomogą w doprowadzeniu tłuszczu z brzucha do mężczyzny. Konieczne jest zwiększenie ogólnej aktywności ruchowej – możesz wybrać rodzaj obciążenia, który Ci odpowiada:

  • biegać;
  • pływać w basenie;
  • sport lub spacery;
  • przejażdżki rowerowe.

Na siłowni

Każdy zestaw ćwiczeń zaczyna się od rozgrzania, rozgrzania i przygotowania mięśni ciała na nadchodzące obciążenie. Intensywność głównego treningu będzie zależeć od twojego poziomu przygotowania, lepiej szukać pomocy u trenera, który dobrze wie, jak usunąć tłuszcz z brzucha u mężczyzn. Przygotuje właściwy schemat zajęć obejmujący treningi cardio, obciążenie energią (aby pożądane kostki pojawiły się na mięśniach prasy), możliwy jest trening fitness. Pamiętaj, aby uwzględnić w głównym podejściu:

  • ciało podnosi;
  • ćwiczenia na barze;
  • różne rodzaje skręcania;
  • noga podnosi się z ciężarem;
  • przechyla się z obciążeniem, na przykład z hantlami.

W domu

Codzienne zajęcia w domu pomogą przyspieszyć efekt pójścia na siłownię, na basen i na wieczorny spacer. Jak usunąć brzuch mężczyzny w domu? W tym celu wykonaj następujące rodzaje ćwiczeń:

  • obraca się i przechyla ciało w pozycji stojącej;
  • ćwiczenia dla prasy;
  • noga unosi się w pozycji leżącej – do głowy i pod kątem 35-40 stopni;
  • ćwiczyć rower z pozycji siedzącej, leżąc na plecach;
  • ćwiczenia na skośnych mięśniach abs – noga podnosi się z pozycji leżącej na plecach.

Nagi mężczyzna tułowia

Jak usunąć brzuch piwa

Dietetycy nie wykazali bezpośrednio wpływu regularnego picia piwa na nagromadzenie tłuszczu na brzuchu i bokach mężczyzny. Warto zauważyć, że taka rozrywka zdecydowanie nie przynosi żadnych korzyści. Ponadto stosowanie wszelkiego rodzaju słonych przekąsek do piwa po prostu nie przyczynia się do utraty wagi w talii. Jak usunąć brzuch mężczyzny? Przestań pić piwo i inne napoje alkoholowe, uprawiaj sport, zacznij obserwować swoją sylwetkę – dobrze się odżywiaj, zacznij pobiegać, idź na basen, prowadź aktywne życie bez sztucznych stymulantów.

Jak usunąć tłuszcz z dolnej części brzucha

Odciąganie tkanki tłuszczowej w podbrzuszu nie jest łatwym zadaniem. Rozwiązuje się to za pomocą aktywności fizycznej i diety. Oprócz standardowych ćwiczeń na dolne mięśnie prasy ćwiczenia z hula hop, czyli obręczą, pomogą człowiekowi wbić tłuszcz pod jego talię. Zdobądź specjalny obręcz do masażu. Do ćwiczenia dodasz obciążenie mechaniczne – efekt masażu pomoże przyspieszyć proces usuwania tłuszczu z brzucha i boków.

Jak usunąć tłuszcz podskórny z brzucha mężczyzny

Zestaw regularnych ćwiczeń dla prasy i aktywności fizycznej nie zapewni ci smukłej sylwetki, jeśli nie zaczniesz przestrzegać zasad prawidłowego odżywiania. Jak prowadzić brzuch w najkrótszym możliwym czasie? Musisz przejść na specjalną dietę – obniżyć indeks glikemiczny spożywanych pokarmów, zrezygnować ze smażonych potraw, słodyczy i produktów skrobiowych. Twoja cotygodniowa dieta powinna składać się głównie z pokarmów roślinnych, mlecznych i białkowych. Konieczne jest również porzucenie alkoholu, słodkich napojów, picie bardziej zwykłej niegazowanej wody.

Jak prowadzić tłuszcz z brzucha

Kompleks ćwiczeń fizycznych pomoże schudnąć na brzuchu. Jak usunąć brzuch i boki mężczyzny? Dodaj więcej ruchu do swojego życia. Jeśli masz trudności z bieganiem lub jest przeciwwskazane, możesz po prostu iść. Spacerując dziennie przez dwa do trzech kilometrów, osiągniesz skuteczne rezultaty po ośmiu do dziesięciu tygodniach. W połączeniu z dietą i innymi rodzajami ćwiczeń, na przykład codziennymi ćwiczeniami specjalnymi, można znacznie szybciej usunąć tłuszcz nagromadzony na brzuchu.

Ćwiczenia

Jak zrzucić tłuszcz z brzucha mężczyzny? Wpływ specjalnych ćwiczeń fizycznych na proces kształtowania smukłego tułowia jest bardzo duży. Jedna godzina zajęć dziennie pomoże poradzić sobie z problemem gromadzenia się tłuszczu na brzuchu i bokach w możliwie najkrótszym czasie. Pamiętaj, aby w codziennym treningu uwzględnić następujące proste ćwiczenia:

  • „rower”;
  • „nożyce”;
  • skręcanie – stanie i siedzenie;
  • ćwiczenia abs.

Mężczyzna robi ćwiczenie rowerowi w gym

Diety

Jak zrzucić tłuszcz z brzucha mężczyzny? Bez dobrze zaprojektowanej diety będzie to bardzo trudne. Lepiej wybrać metodę odchudzania wraz ze specjalistą – dietetykiem, który powie ci, jak zmniejszyć zawartość kalorii w codziennej diecie w konkretnym przypadku. Jeśli masz dobry apetyt, nie musisz siedzieć na twardych mono-dietach lub wybierać innych podobnych reżimów dietetycznych z gwałtownym spadkiem liczby spożywanych kalorii. Jeśli zaczniesz stosować się do podstawowych zasad prawidłowego odżywiania, możesz ograniczyć się do kilku dni postu..

Pamiętaj, aby w codziennym menu uwzględniać dania mięsne i inne białka, warzywa (kapustę, marchewkę, buraki) oraz owoce, produkty mleczne (sfermentowane mleko pieczone, kefir). Zamień wysokokaloryczne dodatki takie jak smażone ziemniaki na rośliny strączkowe (groch, soczewica) lub płatki zbożowe (z kaszy gryczanej lub brązowego ryżu). Ogranicz spożycie węglowodanów, cukru, soli, porzuć tłuste i wędzone potrawy, słodkie napoje gazowane i inne złe nawyki żywieniowe.

Pij co najmniej dwa litry płynu dziennie, najlepiej jeśli jest to zwykła woda. Podstawą diety powinno być białko i błonnik, co pozwoli ciału na wykorzystanie zgromadzonych zapasów tłuszczu, pomoże ci prowadzić tłuszcz. Nie jedz późno wieczorem, jedz częściej, małymi porcjami, aby przyspieszyć procesy metaboliczne, aby uniknąć zatrzymywania płynów w organizmie.

Uwaga! Informacje przedstawione w artykule mają jedynie charakter orientacyjny. Materiały tego artykułu nie wymagają niezależnego leczenia. Tylko wykwalifikowany lekarz może postawić diagnozę i wydać zalecenia dotyczące leczenia na podstawie indywidualnych cech konkretnego pacjenta.

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności