Jak szybko odzyskać dziewczynę w domu

Treść artykułów



Ci, którzy chcą szybko zregenerować siły, są znacznie mniej niż ci, którzy chcą schudnąć, ale stają przed trudniejszym zadaniem. Niezrównoważona dieta w celu zwiększenia masy ciała może powodować wzrost masy, głównie z powodu nieproporcjonalnego odkładania się tłuszczu w niektórych częściach ciała, co może zniekształcać sylwetkę. Jeśli jesteś zainteresowany szybkim powrotem do zdrowia, pamiętaj: głównymi składnikami prawidłowego przyrostu masy ciała jest właściwa dieta i zestaw specjalnych ćwiczeń fizycznych. Możesz również zastosować środki ludowe – wywary przyczyniają się do wzrostu apetytu.

Funkcje zasilania

To oczywiste, że odżywianie w celu poprawy powinno być wysokokaloryczne. Jeśli dzienne spożycie kalorii dla zwykłej kobiety wynosi 1500-2000, wówczas kobiety szczupłe z przyspieszonym metabolizmem powinny jeść dwa razy więcej, aby poprawić swoją twarz i ciało – ich dieta powinna zawierać 3000-4000 kalorii. Trudno jest przyzwyczaić się do takiej ilości produktów, więc najlepiej zorganizować ułamkowy posiłek w celu zwiększenia masy ciała, który obejmuje przekąskę 1,5-2 godziny po każdym z głównych posiłków.

Aby szybko wyzdrowieć i nie powodować szkód dla zdrowia ciała lub nieprzyjemnych konsekwencji sylwetki, należy zbilansować dietę i przestrzegać następujących zasad:

  1. Wybierz odpowiednie produkty. Pomimo faktu, że musisz preferować wysokokaloryczne potrawy, jedzenie powinno być zdrowe: szybkie odzyskiwanie dzięki fast foodowi nie jest najbardziej ostrożną decyzją. Lepiej jest aktywnie włączać produkty mleczne, orzechy, nasiona, różne rodzaje mięsa (w tym chudego kurczaka), masło, chałwę, ciastka, chleb.
  2. Nie powinieneś polepszyć się już od pierwszego dnia po podjęciu decyzji, jedz ogromną ilość produktów. Zwiększone spożycie kalorii powinno być stopniowe. Oblicz, ile musisz zjeść, aby szybko dojść do pożądanego rezultatu, przyjdź do tej ilości jedzenia w ciągu trzech do czterech dni.
  3. Aby pobudzić apetyt, wypij szklankę soku owocowego za każdym razem przed jedzeniem.
  4. Aby zjedzone jedzenie było lepiej wchłaniane, po obfitym obiedzie powinieneś odpocząć.
  5. Woda pomaga również polepszać się, więc pij ją w wystarczających ilościach (około 2-3 litrów dziennie). Wzrost tkanki tłuszczowej, a także tkanki mięśniowej, odbywa się przy udziale wody, podobnie jak wszystkich procesów zachodzących w organizmie człowieka.

Co jeść, aby się poprawić – wysokokaloryczna dieta

Dieta ludzi, którzy chcą szybko zregenerować siły, powinna opierać się na produktach bogatych w węglowodany i białka. Dobrze, jeśli będą się uzupełniać podczas każdego posiłku. Bez wątpienia ryby, mięso, jaja, nabiał muszą być obecne w diecie osoby, która chce przybrać na wadze. Ta żywność jest szczególnie bogata w białko..

Zastosowanie koktajli białkowych pomoże szybko się zregenerować: zaleca się stosowanie zarówno mieszanek zakupionych, jak i przygotowanych niezależnie. Na przykład ten przepis: weź szklankę śmietany, paczkę twarogu, kilka łyżek dżemu i dokładnie wszystko wymieszaj w blenderze. Smacznie i zdrowo jednocześnie – świetny powód, by się zafundować sobie.

Przyrost masy ciała z białkiem

Sałatki są dobrze przyprawione oliwą z oliwek, słonecznika lub soi, ponieważ produkty te są bogatym źródłem tłuszczów. Ale biały chleb, ziemniaki, makaron, słodycze, miód, cukier zawierają w swoim składzie wystarczającą ilość węglowodanów niezbędnych do odzyskania. Codzienna dieta musi być zbilansowana z obecnością minerałów i witamin. Ustanawiają wszystkie procesy w ciele, poprawiają apetyt, pomagają szybko przybrać na wadze..

Aby szybko dojść do siebie, mężczyźni i kobiety mogą korzystać z tych samych pokarmów, ale ich liczba będzie inna, ponieważ męskie ciało zużywa więcej energii, co oznacza, że ​​potrzeba znacznie więcej kalorii, aby przybrać na wadze. Zwracamy uwagę na zrównoważoną dietę na tydzień dla tych, którzy chcą szybko zregenerować siły.

Pierwszy i piąty dzień diety, z którą musisz się poprawić.

  • Rano: owsianka pszenna z kurczakiem, kanapka z serem i szynką, kawa.
  • Przekąska: orzechy, ciastka.
  • Obiad: grochówka, pieczone ziemniaki z mięsem, sałatka jarzynowa z masłem.
  • Wieczór: omlet z serem, pieczarkami i mięsem, herbata.

Drugi i szósty dzień: aby się poprawić, będziesz musiał dużo jeść.

  • Rano: płatki owsiane w mleku, kanapka z masłem i serem, kakao lub kawa.
  • Przekąska: owoc, bułka.
  • Obiad: hodgepodge, makaron z mięsem wieprzowym, kompot.
  • Wieczór: kurczak z przystawką, zapiekanka z serem lub ciasto, filiżanka herbaty.

Trzecie i piąte dni będą oferować urozmaicone menu, którego celem jest poprawienie się przy właściwej prędkości.

  • Rano: kasza gryczana z masłem, kanapka z szynką, herbata lub kawa z miodem, cukier.
  • Przekąska: jabłko, banan, tłusty jogurt.
  • Obiad: barszcz ukraiński z mięsem, ziemniaki ze smażoną rybą, kompot
  • Wieczór: pilaw z wołowiną, ciastka, orzechy, słodki napój do wyboru.

Czwarty dzień, który jest uważany za rodzaj wyścigu na czczo w celu poprawy.

  • Rano: ziemniaki i chude mięso, kakao z mlekiem, kanapka z serem.
  • Przekąska: ciasteczka lub bułka z herbatą.
  • Obiad: zupa grochowa z mięsem, pierogi, owoce, słodki kompot.
  • Wieczór: makaron ze smażonym mięsem, kilka gotowanych jajek, słodka herbata lub mleko.

Skuteczne ćwiczenia na szybki przyrost masy ciała

Ćwiczenia na poprawę

Tak więc ludzie, którzy chcą dowiedzieć się, jak szybko dojść do siebie i nie zaszkodzić swojemu zdrowiu lub sylwetce, muszą pamiętać – bez ćwiczeń fizycznych to nie zadziała. Wszystkie te ćwiczenia fizyczne przyczyniają się do wzrostu mięśni, zwiększają elastyczność skóry, co oznacza, że ​​z ich pomocą możesz szybko zregenerować się i nie zepsuć sylwetki. Oto lista ćwiczeń, które musisz wykonywać codziennie:

  • Stań płasko, rozstaw stopy na szerokość ramion. Powoli podnieś palce u stóp, a następnie opuść się do pozycji wyjściowej. Wykonuj ćwiczenia fizyczne 25-30 razy.
  • Kolejnym ćwiczeniem są „nożyczki”. Noś ciężkie buty, połóż się na plecach. Połóż dłonie wzdłuż ciała, dłońmi w dół. Następnie powoli podnieś proste nogi, skrzyżuj je, a następnie rozdziel. Powtórz ćwiczenie 15-20 razy.
  • Bez zdejmowania ciężkich butów przechodzimy do następnego ćwiczenia. Podnosić i opuszczać nogi na przemian w górę i w dół, jakby przedstawiające pionowe nożyczki. Liczba powtórzeń tego ćwiczenia fizycznego jest 10-12 razy.
  • Uklęknij, rozłóż ręce na szerokość ramion. Połóż dłonie na podłodze, zegnij ręce, a następnie powoli je wyprostuj. Wykonaj to ćwiczenie 10-15 razy.
  • Podnieś się, skarpetki rozsuń, pięty razem. Następnie płynnie wdrap się na palce, usiądź trochę i rozsuń kolana. Następnie podnieś się do skarpet jeszcze wyżej. Następnie zajmij pozycję wyjściową. Liczba powtórzeń ćwiczenia – 20-30 razy.

Jak mogę przybrać na wadze, stosując środki ludowe?

Chcesz wiedzieć, jak szybko odzyskać zdrowie? Konieczne jest nie tylko zrównoważenie diety i wykonywanie ćwiczeń fizycznych, ale także skorzystanie z pomocy środków ludowej. Niektóre zioła pomagają poprawić apetyt i aktywować trawienie. Ważne jest, aby pomagały one szybko odzyskać zdrowie poprzez uporządkowanie całego układu trawiennego, co oznacza, że ​​korzyści z ich stosowania są podwójne.

Zioła na przyrost masy ciała

  1. Chaber. Wywar z tego zioła zwiększa apetyt, co oznacza, że ​​pomaga szybko się zregenerować. Aby go ugotować, potrzebujesz 10 gramów suchego chabra, zalej szklanką wrzącej wody, nalegaj w ciemnym miejscu przez 1 godzinę. Użyj tego wywaru powinno być trzy razy dziennie. Aby usunąć odrobinę jego goryczy, możesz dodać cukier lub miód.
  2. Mięta nadaje się również do zwiększenia apetytu. Konieczne jest zalanie 30 g rośliny litrem wrzącej wody, naleganie na kilka godzin. Spożywać przed posiłkami lub bezpośrednio po.
  3. Tymianek pomaga również szybko się zregenerować. Weź 20 g rośliny, zalej 500 ml wrzącej wody, a następnie pozostaw do zaparzenia na 2 godziny w ciepłym miejscu. Pij 100 g za każdym razem przed posiłkiem.
  4. Berberys ma właściwości żółciopędne, pomaga poprawić trawienie i zwiększyć apetyt. Aby poprawić, przygotuj wywar: weź 2 łyżki. łyżki liści i gałązek rośliny, włożyć do filiżanki, zalać 500 ml wrzącej wody. Nalegaj przez co najmniej 2 godziny, a następnie odcedź i wypij trzecią część szklanki 30 minut przed posiłkiem.

Czy chcesz dowiedzieć się więcej o przyczynie nadmiernej szczupłości? Poniższy film pokazuje, jak szybko zregenerować siły, zrównoważyć dietę, poprawić apetyt i jakich pokarmów potrzebujesz..

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności