Jak usunąć drugi podbródek w krótkim czasie. Ćwiczenia z drugiego podbródka, wideo

Treść artykułów



Kobiety zawsze chcą dobrze wyglądać. Jednak procesowi temu często przeszkadzają: genetyka, złe odżywianie, zła postawa, minimum aktywności fizycznej i nadwaga. Kobiety po 30. roku życia często zadają sobie pytania: jak usunąć drugi podbródek, jaki rodzaj ćwiczeń pomoże uelastycznić skórę szyi, jak skuteczny jest trening twarzy? Rozważ kilka sposobów na pozbycie się tego nieprzyjemnego zjawiska fizjologicznego.

Jakie ćwiczenia pomogą usunąć drugi podbródek?

Istnieje wiele sposobów walki z tą fizjologiczną cechą w domu. Często jest to lista czynności i ćwiczeń, które są bardzo łatwe do wykonania. Nawet siedząc przy komputerze, można całkowicie przerwać na kilka minut i zwrócić uwagę na problem. Przestudiuj poniższe ćwiczenia i wybierz te, które najbardziej Ci odpowiadają. Wykonuj je z dogodną częstotliwością i intensywnością..

Klepy podbródka

Chin pat

Istnieją dwie opcje tego ćwiczenia. Pierwszy najlepiej wykonać w domu. Druga opcja dla tych, którzy mają możliwość przeznaczenia kilku minut wolnego czasu w miejscu pracy:

  1. Będziesz potrzebował ręcznika zanurzonego w zimnej wodzie. Wykonaj z niego ciasny warkocz (jakbyś ściskał go ręcznie), ustaw go poziomo na poziomie nieco poniżej podbródka. Jednocześnie rozciągając ręcznik obiema rękami w różnych kierunkach, a następnie, rozluźniając, poklep je po brodzie.
  2. Usiądź przed lustrem, zaciągnij zęby, lekko podnieś podbródek. Poklepuj tył dłoni w problematycznym miejscu.

Masa podbródka

Ćwiczenie podbródka

To ćwiczenie jest odpowiednie dla tych, którzy są gotowi intensywnie walczyć z „dolegliwością”. Wyobraź sobie ciężki ładunek wiszący na czubku podbródka. Podnoś go tak powoli i pilnie, że mięśnie szyi dobrze i skutecznie napinają szyję. Liczba takich wind powinna być co najmniej 7 razy w jednym podejściu. Intensywność to częstotliwość ćwiczeń. Wykonuj około trzech serii dziennie.

Ćwiczenia językowe

Ćwiczenia językowe na drugim podbródku

Aby usunąć drugi podbródek, pomoże kilka ćwiczeń, w które zaangażowany jest język:

  1. Próbujemy dotrzeć językiem do czubka nosa, napinając mięśnie przez 10-15 sekund.
  2. Poczuj się jak niezwykły artysta. Spróbuj wystawić język z ust i narysuj cyfrę osiem lub okrąg. Ćwiczenie należy wykonać zgodnie z ruchem wskazówek zegara i przeciw niemu..
  3. Czubek języka na przemian dotyka górnego i dolnego podniebienia. Konieczne jest jednak lekkie naciśnięcie wskazanych miejsc, aby poczuć napięcie mięśni podbródka.
  4. „Małpa.” Siedząc przy stole, delikatnie unieś podbródek i wysuń go do przodu. Kładąc łokieć na stole, kładziemy brodę na zaciśniętej pięści. Dolna warga zakrywa górną wargę. Czubek języka powinien niejako spoczywać na niebie nad górnymi zębami. Liczymy do pięciu i powoli rozluźniamy mięśnie szyi. Robimy trzy podejścia.

Ćwiczenia warg

Ćwiczenia warg, aby pozbyć się drugiego podbródka

Poniższe ćwiczenia podbródka w zasadzie przypominają trening językowy:

  1. Usiądź na krześle, wyprostuj plecy, pochyl się trochę do przodu. Odchyl głowę do tyłu i jednocześnie pociągnij dolną wargę w kierunku czubka nosa. W tej pozycji policz do pięciu. Powtórz cały algorytm akcji trzy razy.
  2. Drugi podbródek można łatwo wyczyścić tak zabawną metodą, jak rysowanie. Trzymamy ołówek ustami, wykonując ruchy przedstawiające pojedyncze cyfry w powietrzu. Wariantem tego ćwiczenia może być usunięcie 33 liter alfabetu rosyjskiego.
  3. Złóż usta, odwróć głowę. Rozciągamy dziób kaczki. Staramy się tak wytrzymać przez kilka sekund. Pięć zestawów – idealna ilość.
  4. Pociągnij szyję do przodu, ostrożnie zamknij usta i przytrzymaj do nich dwa palce. Spróbuj pocałować. Powtórz 10 razy.

Głowa przechyla się i obraca

Głowa przechyla się, aby pozbyć się drugiego podbródka

Duża liczba ćwiczeń, które uratują cię od drugiego podbródka, wiąże się z minimalnymi kosztami fizycznymi. Najprostsze to przechylanie i obracanie głowy. Ich wdrożenie nie jest ograniczone liczbą podejść ani czasem. Nie odrywając się od głównej aktywności, przechyl głowę z jednego ramienia na drugie, dając sobie małe przerwy. Zakręty są wykonywane w najróżniejszych kierunkach, ale ze średnią prędkością. Zbyt ostre ruchy mogą prowadzić do zawrotów głowy..

Skuteczny zestaw ćwiczeń od kosmetyczki Nadi Payo

Ćwiczenie napięcia mięśni szyi

Wiele opisanych powyżej treningów na szyję i podbródek zostało opracowanych w połowie XX wieku przez utalentowanego kosmetologa „doktora urody” Nadię Payo. Jej gimnastyka wpływa na wszystkie grupy mięśni dolnej części twarzy. Oto kilka bardziej skutecznych ćwiczeń:

  1. Wypowiadaj dźwięki „y” oraz „i” z maksymalnym napięciem dolnej twarzy.
  2. Napnij mięśnie szyi, aby zaczęły wystawać. Przytrzymaj przez kilka sekund i zrelaksuj się.
  3. Opuść dolną wargę i pociągnij ją bardzo energicznie do wewnątrz.
  4. Palcami naciskaj i ciągnij na przemian podbródek. Jednocześnie konieczne jest podparcie nieba językiem. {img7 = Ćwiczenie: pociągnięcie podbródka w dół}
  5. Połóż się na plecach, aby głowa zwisała z łóżka. Podnieś i opuść głowę. W ten sposób trenuje się mięśnie szyjne, które napinają drugi podbródek. Wykonaj ćwiczenie w pięciu seriach trzy razy.

Czy masz dość czytania algorytmu działań, aby poprawnie wykonać wszystkie ćwiczenia? A może lubisz uczyć się nowych technik z samouczków wideo? Poniższy film pokazuje prawidłowe wykonywanie ćwiczeń. Trening dobierany jest tak precyzyjnie, abyś doświadczył uczestnictwa, mobilności, napięcia każdego mięśnia zaangażowanego w ćwiczenia. Wszystko to, w połączeniu z odpowiednim odżywianiem, starannością i regularnym wykonywaniem, zapewni maksymalny efekt w pierwszych tygodniach zajęć. Film zaprojektowany, aby pomóc początkującym w nauce niektórych ćwiczeń podbródka.

Informacje zwrotne na temat wyników po regularnym treningu

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności