Opcje skutecznej diety przez 2 dni

Treść artykułów



Czy musisz pozbyć się 2-3 dodatkowych kilogramów w ciągu kilku dni? Znajoma sytuacja dla wielu dziewcząt i kobiet, które tracą wagę na wesele, urodziny dziewczyny, wycieczkę nad morze. W takim przypadku nie powinieneś głodować, ponieważ musisz zaoszczędzić siły na ważne wydarzenie. Każda z proponowanych diet przez 2 dni pomoże szybko schudnąć i zobaczyć ceniony minus na wadze. Postępuj zgodnie z zaleceniami, a schudniesz, nie tracąc zdrowia.

Jak schudnąć w 2 dni

Spalanie zapasów tłuszczu w tak krótkim czasie jest nierealistyczne, możesz tylko przygotować grunt dla tego procesu. Dwudniowa dieta ma na celu oczyszczenie jelit i usunięcie nadmiaru wody z tkanek. Jak szybko schudnąć w 2 dni? Możesz przyspieszyć, korzystając z następujących metod:

  • Idąc do kąpieli, biorąc gorącą kąpiel. Procedury te aktywują pocenie się, więc ciało traci wodę.
  • Intensywny trening cardio. Ćwiczenia aerobowe przyspieszają metabolizm, nasycają tkanki tlenem. Przyspiesza to proces spalania masy tłuszczowej, co wraz z niedoborem kalorii daje dobry wynik..
  • Oczyszczanie jelit. Składniki roślinne (nasiona lnu, babka zwyczajna, kozieradka, liście i korzenie mniszka lekarskiego, kora kruszyny) pomogą zorganizować łagodny proces..

Ile możesz schudnąć w ciągu 2 dni

Jeśli podejdziesz do sprawy kompleksowo i skorzystasz ze wszystkich proponowanych metod, możesz rzucić 4-5 kg ​​(pod warunkiem, że istnieje wystarczająca podaż nadmiernej masy ciała). Około 1-2 kg nadmiaru wody jest usuwane z organizmu, 2-3 kg opuszcza jelita. Tłuszcz zacznie się palić, ale nie poczujesz tej straty. Jeśli odżywianie jest ograniczone, najpierw cierpią mięśnie – ciało łatwiej jest wydobywać energię z tkanki mięśniowej niż z tkanki tłuszczowej. Dlatego musisz zaangażować się w sprawność fizyczną i pamiętać o stosowaniu białka. To nie pozwoli na zatrzymanie metabolizmu, a utrata masy ciała zakończy się sukcesem, a figura stanie się piękna.

Jabłko i centymetr

Dieta przez dwa dni

Poniżej znajdują się mono-diety, które ograniczają dietę do 1-2 grup żywności na dzień. Mogą być bardzo trudne dla osób przyzwyczajonych do jedzenia obficie i dużo. Na diecie nie ograniczaj zbytnio spożycia kalorii, w przeciwnym razie po wyraźnym odchudzaniu dodatkowe funty powrócą z marginesem. Istnieją dwa powody:

  • Metabolizm zwolni, a organizm przejdzie w tryb ekonomicznego zużycia energii.
  • Zjesz dużą ilość po dwóch dniach postu.

Aby system żywienia nie stał się szokiem dla organizmu, przygotuj się na to z wyprzedzeniem. Tydzień przed szybką utratą masy ciała wyeliminuj szkodliwe produkty, które nie przyniosą Ci korzyści: mąka i słodycze, cukier, dania gotowe, sosy, napoje gazowane. Przyzwyczaj się do picia większej ilości płynów: zielonej herbaty, wody. Aby rozweselić się rano, pozwól sobie na filiżankę zmielonej kawy bez dodatków.

Kefir

Nadwagę można pozbyć się sfermentowanego napoju mlecznego o zawartości 1% tłuszczu. Lepiej jest zrobić to na zakwasie lub wziąć najświeższy produkt. Kefir jest w stanie ustalić pracę żołądka, oczyścić jelita z toksyn nagromadzonych w fałdach, poprawić skład mikroflory. W ciągu dnia musisz wypić 1,5 litra sfermentowanego produktu mlecznego. Objętość jednej porcji wynosi 250 ml. Trudna dieta nie pozwala ci jeść innych potraw, ale jeśli jest to dla ciebie bardzo trudne, pozwól sobie na warzywa i niskotłuszczowy twaróg.

Białko

Bardzo popularna dieta, ponieważ pomaga schudnąć bez wyniszczającego uczucia głodu. Na śniadanie, lunch i kolację zjesz żywność białkową, możesz zjeść 500-800 dziennie. Warzywa są również obecne w diecie. Dozwolone jest spożywanie 20 g węglowodanów. Menu diety bez węglowodanów obejmuje takie produkty białkowe (wybierz kilka opcji według własnego gustu):

  • mięso: kurczak, polędwica wołowa, królik;
  • jaja (białko);
  • Tuńczyk;
  • produkty mleczne: kefir, twarożek, ser nie więcej niż 20% tłuszczu, jogurt;
  • rośliny strączkowe: soczewica, fasola, groszek.

Twardy ser

Ogórek

Konieczne jest siedzenie na tej diecie w sezonie ogórków, wtedy są one najbardziej przydatne i nie są wypełnione różnymi chemikaliami. Na dzień musisz zjeść 2 kg warzyw. Rozprowadź tę masę 5-6 razy. Możesz po prostu zgnieść ogórki lub zrobić z nich sałatkę: posiekać na drobnej tarce, dodać warzywa i sok z cytryny. Jeśli chcesz przedłużyć dietę, dodaj do diety jajka, twaróg, jogurt i chleb pełnoziarnisty. Takie dni postu są skuteczne i łatwo tolerowane w upale, gdy nie jesteś głodny i spragniony. Ogórek zawiera ponad 90% wody, co korzystnie wpływa na układ organizmu.

Gryka

Ta dieta przez 2 dni jest zdrowa i satysfakcjonująca. Wieczorem musisz ugotować owsiankę: 1 łyżka. Kasza gryczana w termosie 2 łyżki. gotująca się woda. To danie będzie podstawą diety na następny dzień. Musisz trochę posolić owsiankę, aby nie była całkowicie świeża. Nie wolno dodawać masła, mleka i cukru. Dobrą wersją tego dania jest kasza gryczana z kefirem. Jeśli zdecydujesz się na nim pozostać, wieczorem wlej surowe płatki ze szklanką napoju z kwaśnego mleka. Do rana owsianka będzie gotowa. Należy go jeść w 3-4 dawkach. Aby dieta nie była tak skomplikowana, ciesz się kilkoma owocami – zielonymi jabłkami, grejpfrutami.

Twarożek

Do tej diety musisz wybrać twarożek 4-5% tłuszczu. Ścisła dieta pozwala spożywać 800 g sfermentowanego produktu mlecznego dziennie. Przerwy między posiłkami nie powinny przekraczać 2-3 godzin. Nie możesz jeść nic innego. Aby takie menu nie prowadziło do zaparć, picia wody, zielonej herbaty. Kawa i czarna herbata usuwają płyn, więc lepiej je odrzucić.

Druga wersja diety: 500 g twarogu i 500 g kefiru, 5 posiłków dziennie. Jedzenie nie będzie tak skąpe, jeśli dodasz do twarogu trochę suszonych śliwek, suszonych moreli, rodzynek, muesli, płatków owsianych. Z tego powodu proces odchudzania nie będzie szybki, ale poczujesz się lepiej. Ludzie podatni na zaparcia i choroby nerek powinni zrezygnować z twarogu.

Twaróg w talerzu

Picie

Istota diety: przez dwa dni postu należy jeść pokarmy, które rozciągają się przez rurkę ze słomy (jest to warunkowa wytyczna określająca konsystencję napojów i potraw). System odżywiania eliminuje uczucie ciężkości w żołądku, odciąża przewód pokarmowy, pomaga schudnąć o 2-3 kg. Objętość płynnego jedzenia powinna wynosić 2 litry, ilość wody – 1,5 litra. Na lunch przygotuj płynny przecier z zupy jarzynowej. Ze stołu zrozumiesz, jakie potrawy i napoje wolno jeść na diecie, a które nie.

Dozwolone produkty

Produkty zabronione

Napoje zabronione

  • czysta woda;
  • bulion niskotłuszczowy;
  • niskotłuszczowe kwaśne mleko i produkty mleczne;
  • bezcukrowe jogurty płynne;
  • świeży sok;
  • zielona, ​​czarna herbata owocowa;
  • niesłodzony kompot, galaretka;
  • zupa puree.
  • porządne jedzenie;
  • substytuty cukru;
  • warzywa i masło;
  • tłusta śmietana;
  • pikantne jedzenie.
  • słodkie napoje;
  • woda gazowana;
  • alkohol;
  • pakowane soki;
  • skoncentrowane soki;
  • tłuste napoje mleczne;
  • Kawa.

Uwaga! Informacje przedstawione w artykule mają jedynie charakter orientacyjny. Materiały tego artykułu nie wymagają niezależnego leczenia. Tylko wykwalifikowany lekarz może postawić diagnozę i wydać zalecenia dotyczące leczenia na podstawie indywidualnych cech konkretnego pacjenta.

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności