Skuteczna utrata masy ciała w domu: jakie ćwiczenia najlepiej usuwają żołądek

Treść artykułów



Obszar talii jest najbardziej problematyczny u wielu osób. U kobiet gromadzenie się tłuszczu podskórnego jako pomocnika w okresie rozrodczym jest genetycznie określone, a następnie wzrasta ze względu na styl życia. U mężczyzn częściej powstaje inny rodzaj tłuszczu, który otacza narządy wewnętrzne. Ćwiczenia fizyczne skierowane na obszar problemowy pomogą pozbyć się niedoskonałości. Istnieje wiele różnych skutecznych treningów, wśród których możesz wybrać, które ćwiczenie najlepiej usuwa żołądek i pomaga wchłonąć tłuszcz z boków.

Jakie ćwiczenia możesz usunąć z żołądka

Zintegrowane podejście sprawi, że Twój brzuch będzie płaski i piękny. Nie można oczekiwać, że wdrożenie jednego ćwiczenia rozwiąże wszystkie problemy. Ważne jest, aby połączyć dwa rodzaje treningu: aerobik i siłę. Trening aerobowy powoduje, że serce trenuje, poprawia krążenie krwi i nasycenie tlenem komórek. Zwiększa to metabolizm, a wraz z nim utratę masy ciała. Jeśli warstwa talii nagromadziła się w talii, wówczas tylko zajęcia w postaci biegania, skakania na linie, roweru, pływania w basenie, fitness pomogą go odepchnąć..

Trening siłowy to ćwiczenia, które wykonujemy, podnoszenie ciężarów lub ciężaru własnego ciała. Koncentrują się na określonych grupach mięśni. Łącząc je z ćwiczeniami aerobowymi, zapewnisz jednoczesną utratę masy ciała i powstanie pięknej ulgi. Aby dokręcić żołądek, musisz użyć:

  • Najlepsze naciśnięcie. Ćwiczenia „bar”, ciało podnosi, „łóżeczko”, przysiady, martwy ciąg pracy z nim.
  • Naciśnij niżej. Do tego odpowiednie są „nożyczki”, „rower”, podnośniki nóg.
  • Boczne i skośne mięśnie prasy. Napompowane zwrotami akcji z tyłu, z boku, fitball.

Dziewczyna potrząsa prasą

Ćwiczenia spalania tłuszczu z brzucha

Najlepsze ćwiczenia na odchudzanie to trzy klasy, które sprawiają, że kształt prasy jest piękny. Kompleksowo ćwiczą wszystkie mięśnie i szybko redukują warstwę tłuszczu:

  • Rower. Wykonując to, obciążysz odbyt i mięśnie skośne. Odbywa się to leżąc, nogi są podniesione o 45 stopni. Jedna noga wychodzi piętą do pośladków podczas wdechu, a wydech kolana jest przyciągany do klatki piersiowej. Druga noga jest w tej chwili prosta. Potem wszystko się powtarza ze zmianą nóg.
  • Skręcanie za pomocą fitball. Zmuszają mięsień odbytniczy do pracy, pracując na górnej i dolnej prasie. Aby to zrobić, połóż się na piłce fitball, połóż ręce za głową i unieś ciało. Rozciągnij mięśnie w górnej pozycji.
  • Podnieść nogę. Ćwiczą odbyt i mięśnie skośne. Aby wykonać, musisz powiesić na drążku i przyciągnąć nogi do klatki piersiowej.

Ćwiczenia na brzuch i talię

Wszystkie ćwiczenia na brzuch będą obejmować talię. Dzięki regularnym ćwiczeniom z następującymi ćwiczeniami możesz zauważyć zmniejszenie objętości na miesiąc o kilka centymetrów:

  • Skręcanie wraz ze wzrostem miednicy. Ten ruch jest wykonywany z pozycji na brzuchu, nogi muszą być zgięte w kolanach i uniesione nad sobą. Podnieś jednocześnie ciało i nogi, składając je na pół.
  • Boczne skręty maksymalnie podkreślą talię. Połóż się na boku, rozciągnij rękę, która znajduje się poniżej, do przodu. Weź drugą za głowę. Spróbuj podnieść ciało i nogi, utrzymując pozycję z boku. Kolana lekko się wyginają.
  • Obniżenie miednicy. Połóż się na boku, oprzyj na jednym łokciu. Opuść obudowę do końca, a następnie wróć do pierwotnej pozycji.
  • Stoki. Pracują po bokach. Dla większej wydajności możesz wykonywać ćwiczenia z ciężarkami w postaci hantli.

Boczne skręcanie

Ćwiczenia na płaski brzuch

Zrzucenie kilku kilogramów pomoże w jednym skutecznym ćwiczeniu. Wykonując 5 razy w tygodniu, dwa razy dziennie na czczo, po miesiącu zauważysz wynik. Mówimy o ćwiczeniu „próżni”, która zwiększa napięcie mięśni wewnętrznych i nadaje brzuchowi płaski kształt. Jest odpowiedni dla tych, którzy mają zwiotczałą skórę poniżej, a mięśnie są bardzo rozciągnięte. Odbywa się to w pozycji stojącej, siedzącej na czworakach. Najważniejsze jest to, że najpierw bierze się głęboki oddech, a następnie pełny wydech, tak że ściany brzucha wydają się przylegać do pleców. Na wydechu spędzamy 15-20 sekund, wdychaj i powtarzaj ponownie.

Szukając odpowiedzi, jakie ćwiczenia najlepiej usuwają żołądek, wielu dochodzi do wniosku, że to jazda na rolkach. Wykonując ten ruch, odczuwasz ogromne napięcie mięśni brzucha. Dostosowanie się do niego nie jest łatwe, ale wynik w postaci kostek jest tego wart. Zacznij jeździć na kolanach. Powoli toczyć rolkę do przodu i do tyłu, o ile pozwalają na to siły. W pozycji wysuniętej przytrzymaj przez kilka sekund. Na początek nie rób więcej niż dwa podejścia 10 razy.

Zestaw ćwiczeń na brzuch

Jeśli raz miałeś płaski brzuch, ale stopniowo stał się gruby, pojawił się fartuch, taki prosty kompleks pomaga schudnąć. Obejmuje najbardziej skuteczne ćwiczenia na brzuch. Muszą być wykonywane co drugi dzień i starają się sprowadzić liczbę powtórzeń do 3 serii po 25 razy. Możesz zacząć od kwoty, którą jesteś w stanie opanować:

  • Nożyce. Ruch odbywa się w pozycji leżącej. Połóż ręce pod pośladkami. Podnieś biodra około 30 centymetrów od podłogi, skrzyżuj je, naprzemiennie podnosząc jedną lub drugą nogę.
  • Pchać. Wykonane z tej samej pozycji, ale nogi są zgięte w kolanach. Przyłóż kolana do klatki piersiowej, a następnie gwałtownie podnieś nogi do góry, prostując je. Pośladki, uniesienie dolnej części pleców, a następnie płynny powrót.
  • Złożone skręcanie. Z pozycji leżącej podnieś nogi, jednocześnie podnosząc ciało. Dłonie na brzuchu, składając ciało, rozciągają się między kolanami.
  • Planck z niespodzianką. Odwróć twarz do podłogi, unieś się na łokciach. Całe ciało jest rozciągnięte w jednej linii. Następnie odwracasz się na bok, podnosząc jedno ramię z podłogi. Wróć, skręć na drugą stronę. Trzymaj przez 30 sekund we wszystkich trzech pozycjach..

Nożyczki do ćwiczeń

Prawidłowe wykonanie klas jest bardzo ważne dla osiągnięcia pożądanego rezultatu. Nie popełnianie błędów, bycie we właściwej pozycji, nauka oddychania i poruszania się pomoże filmom, w których zawodowi sportowcy mówią, jak wykonywać określone ruchy. Każdy kompleks może być traktowany jako podstawa i, robiąc to regularnie, uzyskać dobry wynik.

5 ćwiczeń na odchudzanie brzucha i boków

Ćwiczenia brzucha w domu

Ćwiczenia redukcji brzucha dla kobiet

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności