Szybka i skuteczna utrata masy ciała – ćwiczenia w domu z wideo

Treść artykułów



Odpowiedzią na pytanie, jak szybko i skutecznie schudnąć w nogach, może być zestaw ćwiczeń do szybkiej utraty wagi. Aby spełnić to, co chcesz, musisz podjąć wysiłek i pamiętać o 3 zasadach: zdrowe odżywianie, specjalne procedury (kąpiele, spa, masaż, aerobik w wodzie) i trening sportowy, który można wykonywać w domu, a nie na symulatorach.

Co sprawia, że ​​twoje nogi tracą na wadze

Właściwa dieta i ćwiczenia mogą pomóc zmniejszyć objętość ciała. Dostosowane odżywianie zmniejsza kalorie o 30%. Łatwo jest obliczyć stawkę dzienną, wystarczy prowadzić dziennik do rejestrowania jedzenia. Najważniejsze jest to, że zawartość kalorii nie spada poniżej 1000 kcal. Metody właściwego odżywiania, które pomogą Ci zrozumieć, dlaczego twoje nogi tracą na wadze:

  • produkty stymulujące przepływ krwi eliminują cellulit;
  • zmniejszone spożycie tłuszczu;
  • żywność z potasem (suszone morele) zmniejsza obrzęk kończyn dolnych;
  • jogurty magnezowe są dobre do utraty wagi.

Suszone morele w misce

Wraz z przywróceniem prawidłowego odżywiania należy rozpocząć kurs ćwiczeń skierowany do grup mięśni nóg. Jak szybko i skutecznie schudnąć w nogach? Można to zrobić nie tylko na siłowni: bez kosztów materiałowych i straty czasu możesz trenować w domu. Oto ćwiczenia celowo wpływające na kompleks mięśni niezbędnych do utraty wagi:

  • rzuca się;
  • skłonności z uprowadzeniem kończyn dolnych;
  • bieganie, pasek;
  • Grand Plie;
  • przysiady na kolanach.

Dziewczyny wykonują ćwiczenie Grand Plie

Jak skutecznie schudnąć w nogach

Aby szybko i skutecznie schudnąć w nogach, musisz działać na wszystkich frontach. Nie tylko reorganizacja diety i intensywny trening, ale także specjalne masaże z olejkami eterycznymi pomogą pozbyć się tłuszczu i odprężyć mięśnie. Restrykcyjne diety bez ćwiczeń eliminują tłuszcz, ale pozostawiają zwiotczałe mięśnie. Aby stworzyć elastyczność włókien mięśniowych, konieczne są ćwiczenia w formie treningu cardio lub aerobowego:

  • trening interwałowy;
  • rowery (jazda na rowerze);
  • bieganie (po torach), chodzenie przez co najmniej pół godziny;
  • skoki
  • pływanie.

Jak usunąć tłuszcz między nogami

Warstwy tłuszczu powstają z tego powodu, że wewnętrzna strona uda rzadko bierze udział w codziennych procesach, co nie wystarcza do utrzymania części ciała w normalnym stanie. Istnieją 3 sposoby usuwania tłuszczu między nogami: przy pomocy skomplikowanych ćwiczeń w tym obszarze, dieta wysoce termogeniczna (pokarmy, które podwyższają temperaturę ciała to dieta) i zdolność nie reagowania na stres.

Jak szybko i skutecznie schudnąć w nogach? Wśród rodzajów ćwiczeń, które pomagają usunąć tłuszcz, ładunki cardiol są bardziej odpowiednie niż inne – rodzaj ćwiczeń wytrzymałościowych, które stymulują procesy biologiczne, a nie tkankę mięśniową. W trakcie takich ćwiczeń zwiększa się objętość krwi przepływającej przez mięsień serca, przyspiesza bicie serca. Następnie wszystkie tkanki są wzbogacane tlenem, a spalanie tłuszczu jest szybsze..

Jak schudnąć w górnych partiach nóg

Aby schudnąć w górnych partiach nóg, musisz przestrzegać diety (zmniejszyć dzienną liczbę kalorii o 500), zmniejszyć spożycie tłuszczu – dzienne spożycie kalorii (2000) powinno stanowić do 78 g tłuszczu. Nie zapomnij również o jedzeniu błonnika, które promuje odchudzanie. Ile schudnąć w nogach i papieżu? Następujące ćwiczenia fizyczne powinny łączyć się z odpowiednim odżywianiem:

  • pełna plie;
  • przysiady (klasyczne);
  • rzuca się do przodu;
  • ruchy okrężne;
  • ćwiczenia kardio i wytrzymałościowe (lepiej biegać).

Jak schudnąć u cieląt

Prawidłowa dieta jest głównym pomocnikiem szczupłej sylwetki, dlatego należy ponownie rozważyć swoje odżywianie. Natychmiast musisz wykluczyć cukierki, mąkę i tłuszcze. Aby schudnąć cielęta i nogi, musisz jeść w umiarkowanych porcjach. Zmniejszając objętość żołądka, możesz stopniowo zmniejszać ilość spożywanego jedzenia. Po osiągnięciu tego, co chcesz, nie przestawaj prawidłowo jeść, ponieważ utrzymując wynik, możesz stale utrzymywać formę. Przykład, jak schudnąć w nogach w szybki i skuteczny sposób, przestrzegając diety:

  1. Śniadanie: jajka (2-3 szt.), Ogórek, herbata (bez cukru).
  2. Obiad: sok, zupa, sałatka jarzynowa.
  3. Przekąska: jabłko.
  4. Kolacja: mięso (kurczak lub wołowina) lub ryba, warzywa, herbata (niesłodzona).
  5. Przed pójściem spać: kefir (o niskiej zawartości tłuszczu lub 1 procent) – 1 łyżka.

Pierś kurczaka, sałatka jarzynowa i sos na talerzu

Są 2 ćwiczenia, za pomocą których możesz usunąć całe cielę. Standardowy kompleks stretch został zaprojektowany przez trenerów w celu skutecznego odchudzania. Kompleks rozstępów można rozszerzyć. Aby uzyskać większy efekt, weź udział w treningu rozciągania: ten system zawiera schemat treningu, aby zwiększyć ruchomość i rozciąganie mięśni stawów. Więc co robić i jak szybko schudnąć w nogach, schudnąć:

  1. Usiądź na podłodze, kończyny dolne proste. Złóż je razem i naprzemiennie sięgaj do nich opuszkami palców.
  2. Usiądź na płaskiej powierzchni i rozciągnij nogi, rozkładając się na boki. Sięgnij po jedną, drugą po środku. Skarpetki na siebie.

Jak schudnąć w nogach bez budowania mięśni

Łatwiej jest uwidocznić mięśnie bez ich pompowania, stosując odpowiednie ćwiczenia. Najlepszą opcją jest bieganie na świeżym powietrzu, a skakanie, które usuwa warstwę tłuszczu, jest uważane za drugie najbardziej skuteczne. Ćwiczenia ze skokami są różne: regularne lub ze skakanką. Musisz dużo skakać, zwiększaj liczbę skoków każdego dnia. Możesz również schudnąć w nogach bez pompowania mięśni za pomocą:

  • pływanie;
  • huśtawki;
  • spacerować;
  • ćwiczenie zwane „rowerem”;
  • hodowla kończyn dolnych na boki;
  • bieganie po schodach, schodach w górę iw dół.

Dziewczyna biegnie po schodach

Jak schudnąć w ciągu miesiąca

Utrata wagi w kończynach dolnych w ciągu 30 dni jest dość realistyczna. Oprócz treningu przestrzegaj prostych zasad: pij dużo wody, przestrzegaj właściwego odżywiania, codziennej rutyny i nie przerywaj treningu natychmiast, nawet jeśli nie widziałeś rezultatu. Aby schudnąć w nogach przez miesiąc, wykonaj 2 punkty: zmniejsz ilość spożywanych kalorii i ćwicz trzy razy w tygodniu. Przed jedzeniem warto wypić szklankę wody, która wypełni przestrzeń w żołądku. Aby schudnąć w kończynach dolnych, załaduj różne strefy, wykonując ćwiczenia cardio:

  • na bryczesy (przeciw „uszom” u kobiet);
  • na wewnętrzne udo;
  • do tylnej części.

Jak schudnąć w tydzień

Nie można poprawić formularza w ciągu 7 dni, ale możesz usunąć kilka dodatkowych centymetrów. Odchudzanie ułatwia owijanie za pomocą borowiny, magnezji lub skrzypu. Możesz użyć skórki soli, kremów do odchudzania, kąpieli solnych z olejków eterycznych z owoców cytrusowych (pomarańczy, cytryny, grejpfruta). Okłady i kąpiele zmieniają się co drugi dzień, a aktywność fizyczna jest potrzebna codziennie. Następujące czynności pomogą ci schudnąć w nogach i biodrach w ciągu tygodnia:

  • skakanka wzmacniająca łydki nóg – 50 skoków;
  • bieganie na miejscu – czas trwania 5 minut;
  • Przysiady – 30 razy;
  • pół przysiady – przytrzymaj 30 sekund.

Skuteczne ćwiczenia wyszczuplające nogi

Trenerzy fitness od dawna tworzą mały zestaw prostych ćwiczeń do uprawiania sportu w domu. W zależności od kondycji fizycznej i zdrowia możesz indywidualnie dostosować kompleks ćwiczeń. Liczba zajęć nie oznacza ich skuteczności, musisz powoli wykonywać ćwiczenie, przestrzegając techniki wdrażania. Skuteczne ćwiczenia na odchudzanie:

  1. Przysiady Trzy bloki dziesięć razy. Rozłóż nogi na szerokość ramion. Połóż ręce za głowę, trzymając ręce razem lub opierając się na biodrach. Stopniowo kucnij i powoli wspinaj się na górę. Plecy są proste, stopy są dociskane do podłogi podczas wykonywania.
  2. Rzuca się Zajmie to co najmniej 2, a najlepiej 3 zestawy po 10 razy. Złóż nogi razem, trzymaj ręce na biodrach. Zrób krok do przodu jedną stopą, a drugą połóż na kolanie. Nie garb się. Wróć do pozycji wyjściowej.
  3. Mahi Wykonaj 3 zestawy po 20 razy. Połóż się na boku, zegnij jedną nogę. Drugi należy pociągnąć do przodu. Na zmianę podnosząc nogi w górę, a następnie w dół.

Dziewczyna robi kopanie nogi huśtawka

Ćwiczenia do szybkiej utraty wagi

Niepochlebny tłuszcz można szybko spalić, wykonując energiczny zestaw ćwiczeń. Aby uzyskać szybki efekt, ważne jest kompleksowe szkolenie. Aby wyeliminować tkankę tłuszczową, musisz ćwiczyć regularnie 5 razy w tygodniu. Ćwiczenia kardiokompleksowe wykonywane są w poniedziałek, środę i piątek. W przypadku ćwiczeń siłowych przydzielany jest wtorek i czwartek. Najlepsze ćwiczenia na szybkie odchudzanie nóg:

  1. Obcęgi. Stań prosto, rozstaw nogi na szerokość ramion i załóż skarpetki, aby patrzyły w różnych kierunkach. Kucnij z hantlami przed sobą. Płynnie powróć do oryginału, wykonaj 3 razy w 12 powtórzeniach.
  2. Wykorzystaj proste nogi do tyłu. Zajmij pozycję wyjściową: stań na czworakach, umieść gumową taśmę pod kolanami. Umieść uchwyt taśmy na lewej stopie, wyprostuj go, podnieś w górę i w górę, nie zginając dolnej części pleców. Wykonaj 3 serie po 20 powtórzeń.
  3. Rzuć się na hantle lub inne ciężarki (przydatne dla mężczyzn). Krok do przodu lewą stopą i postaw prawą stopę na palcu. Lekko ugnij kolano. Pośladki rozciągają się do tyłu, z pasemkiem do opuszczenia. Wykonaj 12 powtórzeń z 3 serii.
Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności