Wyszczuplanie brzucha i boków bodyflex – zalety ćwiczeń oddechowych

Treść artykułów



Specjalne ćwiczenia oddechowe mają ogromny wpływ na proces odchudzania, dlatego ćwiczenia bodyflex na brzuch i boki są bardzo skuteczne. Pomagają zacieśniać obszary problemowe z powodu nasycenia tkanek i komórek tlenem. Ta technika działa świetnie nawet dla tych, którzy nigdy nie byli sportowcami lub którym zabroniono intensywnego treningu. Jak wykonać oddychanie w celu utraty wagi i kilka skutecznych ćwiczeń opisano szczegółowo w poniższych informacjach..

Czym jest bodyflex do odchudzania

Nie lekceważ ćwiczeń oddechowych na odchudzanie brzucha i boków. Pomagają pozbyć się dodatkowych kilogramów nie gorszych niż wysiłek fizyczny. Zestaw ćwiczeń polegający na wstrzymywaniu oddechu przez kilka sekund w połączeniu z rozciąganiem nazywa się bodyflex na brzuch i boki lub bodyflex. Ten program treningowy jest bardzo popularny wraz z oxysease, ponieważ pomaga również schudnąć bez diety i codziennych wizyt na siłowni. Podstawą bodyflex jest aktywne oddychanie przeponowe, tj. oddychanie brzuchem, które pomaga:

  • rozszerzenie objętości płuc;
  • nasycenie krwi tlenem;
  • przyspieszyć metabolizm;
  • przyspieszone spalanie tłuszczu.

Jak radzić sobie z bodyflex

Aby naprawdę schudnąć dzięki tej technice, ważne jest przestrzeganie jej techniki i kilku innych podstawowych zasad. Najważniejsze jest rozpoczęcie zajęć tylko na czczo. Optymalny czas na trening to pierwsza pół godziny po przebudzeniu. Inne zalecenia dla początkujących:

  1. Regularne treningi. Musisz określić dogodny dla siebie czas, aby codziennie wykonywać ruchy ciała w wybranym okresie. Zajmie to tylko 15 minut dziennie. Brakujące klasy nie powinny być.
  2. Zmiany. Aby śledzić skuteczność bodyflex, zaleca się mierzenie za pomocą taśmy centymetrowej głównych objętości sylwetki – brzucha i boków, ud, klatki piersiowej. Możesz je sprawdzać co tydzień..
  3. Odżywianie. Dieta nie jest wymagana do gimnastyki oddechowej, ale nadal powinieneś rezygnować z fast foodów.
  4. Czas. Jeśli rano nie ma czasu na bodyflex, możesz to zrobić wieczorem, ale ostatni posiłek powinien być na 2 godziny przed zajęciami.

Dziewczyna jest zaangażowana w ruch ciała

Prawidłowa technika oddychania

Kluczem do sukcesu jest prawidłowe wykonywanie oddychania, aby schudnąć w jamie brzusznej. Technika nie jest tak skomplikowana, jeśli rozumiesz ją etapami. Możesz go opanować zgodnie z następującymi instrukcjami:

  1. Pozycja. Konkretna pozycja musi zostać przyjęta w zależności od ćwiczenia. Ogólnie rzecz biorąc, dla wygody możesz po prostu stać prosto, rozłożyć nogi na szerokość ramion i idealnie położyć ręce na kolanach.
  2. Wydychaj powoli. Konieczne jest złożenie warg rurką, a następnie delikatnie wydech całego powietrza w płucach.
  3. Intensywny, głęboki oddech. Po pełnym wydechu musisz gwałtownie wdychać nosem, aby uzyskać jak najwięcej powietrza.
  4. Zrób szybki wydech. Następnie wargi należy złożyć w wąską linię i siłą wydychać powietrze przez usta, tworząc dźwięk podobny do „pachwiny”. Brzuch należy wciągnąć i praktycznie przycisnąć do kręgosłupa..
  5. Wstrzymanie oddechu. Na tym etapie musisz zająć pozycję ćwiczenia lub pozostać w tej samej pozycji, jeśli po prostu trenujesz technikę wyginania ciała. Następnie następuje wstrzymanie oddechu 8-10 kont, a dla początkujących – 5.
  6. Relaks. Po wstrzymaniu oddechu możesz wrócić do normalnego oddychania, zrelaksować się.

Ćwiczenia oddechowe

Bodyflex na brzuch i boki to łatwy sposób dla mężczyzn i kobiet na zmniejszenie talii i pozbycie się nadmiaru tkanki tłuszczowej. Osiągnięcie bardziej skutecznego wyniku pomoże nie tylko prawidłowemu oddychaniu zgodnie z techniką opisaną powyżej, ale także kilku ćwiczeniom. Wykonując je codziennie, za tydzień zauważysz zmniejszenie rozmiarów talii. Każde ćwiczenie pomaga rozwinąć jedną lub drugą część prasy, dzięki czemu robi się lepiej w złożonej jednej po drugiej.

Boczny odcinek

Pierwszym ćwiczeniem w celu stworzenia płaskiego brzucha jest rozciąganie. Pomoże to zacieśnić ten problematyczny obszar. Algorytm ćwiczenia jest bardzo prosty:

  1. Zajmij pozycję do oddychania – rozłóż nogi na szerokość ramion, zgnij lekko, odsuń pośladki do tyłu i połóż dłonie tuż nad kolanami.
  2. Wykonaj technikę oddychania opisaną powyżej.
  3. Na etapie opóźnienia wykonaj następujące czynności – oprzyj łokieć lewą ręką na lewym kolanie, przenieś ciężar ciała na stopę o tym samym nazwisku i rozciągnij drugą część pleców. Następnie podnieś prawą rękę i rozciągnij ją, aby poczuć rozciąganie mięśni od pachy do talii.
  4. Policz do 8, a następnie weź początkową pozę.
  5. Powtórz 3 razy z każdej strony.

Dziewczyna robi rozciąganie boczne

Prasa brzuszna

Kolejnym niezbędnym ćwiczeniem do ćwiczenia mięśni talii jest prasa brzuszna. Odbywa się to już w pozycji leżącej na plecach, ale oddychanie w celu zmniejszenia masy ciała brzucha pozostaje takie samo. Sekwencja działań jest następująca:

  1. Połóż się na plecach, zegnij nogi, ale pozostaw stopy na podłodze.
  2. Nie podnosząc głowy, wykonaj ćwiczenie oddechowe, po którym na etapie wstrzymywania oddechu rozprostuj ramiona, unosząc ramiona z podłogi. W tym samym czasie cofnij się.
  3. Następnie stopniowo przyjmuj pozycję początkową i natychmiast powtórz ćwiczenie jeszcze 2 razy.

Nożyczki do ćwiczeń

Chociaż prasa nie jest poprawnie podzielona na górną i dolną, te części są nadal opracowywane naprawdę inaczej. Ten ostatni jest trudniejszy do trenowania, dlatego często chowa się pod grubszą warstwą tłuszczu. Zmniejszenie go pomoże ci ćwiczyć „nożyczki”. Oddycha to również w żołądku w celu utraty wagi w specjalnej pozycji. Algorytm wykonania jest następujący:

  1. Ponownie połóż się na podłodze, połóż ręce pod pośladkami.
  2. Następnie ponownie wykonaj ćwiczenie oddychania bodyflex i na etapie opóźnienia podnieś nogi około 10 cm od podłogi.
  3. Wykonuj huśtawki o dużej amplitudzie, krzyżując nogi na przemian. Policz do 8-10.
  4. Powrót do normalnego oddychania.
  5. Następnie wykonaj 3 kolejne podejścia.

Precel

Ćwiczenia o bardzo nietypowej nazwie pomagają również zmniejszyć znienawidzony brzuch i boki. Ponadto wykorzystuje zewnętrzną powierzchnię ud i dolnej części pleców. Jego technika obejmuje następujące kroki:

  1. Usiądź na podłodze, rzuć lewą stopą po prawej stronie (leży na podłodze) i wyprostuj ją. Lewą ręką oprzyj się na podłodze za sobą. Prawą łap za lewą nogę.
  2. Następnie wykonaj podstawową technikę bodyflex i przytrzymaj lewe kolano do klatki piersiowej podczas wstrzymywania oddechu, a następnie obróć ciało w lewo, próbując spojrzeć za siebie.
  3. Policz do 8-10, zajmij pozycję wyjściową.
  4. Wykonaj 3-4 podejścia na każdym udzie.

Dziewczyna robi ćwiczenia precla

Kot

Ostatnie ćwiczenie pomaga nie tylko pozbyć się brzucha i boków, ale także po prostu przywrócić ciało po treningu. Aby go wykonać, wykonaj następujące czynności:

  1. Stań na czworakach. Głowa i plecy powinny znajdować się w jednej linii prostej..
  2. Po wykonaniu oddychania bodyflex, na etapie jego opóźnienia, zegnij plecy do góry, wciągnij brzuch tak mocno, jak to możliwe.
  3. Będąc w tej pozycji, policz do 8-10, a następnie wróć do oryginału.
  4. Uruchom jeszcze 3 razy, na koniec wypijesz szklankę wody.

Bodyflex – korzyści i szkody

Każda metoda odchudzania ma zalety i wady. Główną zaletą bodyflex jest przyspieszenie spalania tłuszczu. Zużywa się o 140% więcej niż przy zwykłym joggingu. Jednocześnie spędzasz na wszystkich ćwiczeniach tylko 15-30 minut dziennie, co jest wygodne w przypadku napiętego harmonogramu. Możesz wykonać je w domu, nie musisz iść na siłownię. Bodyflex do utraty wagi brzucha i boków ma wiele negatywnych punktów:

  • po zakończeniu treningu bodyflex utrata masy ciała spowalnia i może nawet szybko powrócić;
  • przy normalnej wadze można jedynie poprawić oddychanie, ale nie wpłynie to znacząco na mięśnie;
  • niektórzy naukowcy twierdzą, że kiedy wstrzymujesz oddech, twoje ciało jest nasycone dwutlenkiem węgla, a nie tlenem;
  • ma wiele przeciwwskazań, gdy takie eksperymenty oddechowe są niebezpieczne.

Przeciwwskazania

Głównym przeciwwskazaniem jest okres ciąży. W tej chwili możesz wykonywać tylko lekkie rozciąganie. Tylko taki ładunek nie zaszkodzi dziecku. Inne przeciwwskazania do treningu bodyflex:

  • odzyskiwanie pooperacyjne;
  • zaburzenia hormonalne;
  • zwiększone ciśnienie śródczaszkowe;
  • nadciśnienie płucne;
  • niewydolność serca;
  • tętniak aorty;
  • choroba tarczycy;
  • przepuklina;
  • niemiarowość;
  • astma;
  • procesy zapalne w ciele;
  • migrena;
  • krwawienie;
  • okres zaostrzenia chorób przewlekłych;
  • wszelkie obrażenia.
Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności