Wyszczuplanie nóg bez narastania mięśni

Treść artykułów



Potężny tułów z wytłoczonymi mięśniami to nowoczesny standard męskiej urody, podczas gdy kobieta nie jest postacią fanatycznego kulturysty. To nie jest góra mięśni, która jest godna podziwu, ale harmonia i dopasowanie. Co jeśli dodatkowe kilogramy nie chcą opuścić boków, kapłanów, bioder, ud? Jak schudnąć w nogach bez pompowania mięśni ponad miarę, zachowując przy tym wdzięk? Dowiedz się, jakie ćwiczenia robić, jakie skuteczne diety stosować..

Jak ćwiczyć na siłowni, aby schudnąć w nogach

Czy chcesz szybko schudnąć, ale nie wiesz nic o programach fitness lub nie radzisz sobie z własnym lenistwem? Twoja ścieżka leży na siłowni. Instruktorzy wiedzą: odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń powinien łączyć obciążenia cardio (dzięki nim puls rośnie, a ciało traci nadmiar płynu) z siłowymi (z ich pomocą można pompować mięśnie, zwiększać napięcie).

Głównym trenażerem cardio jest bieżnia. Jest mało prawdopodobne, że będzie można pompować silne mięśnie podczas joggingu, ale prawdziwe jest schudnięcie i zmniejszenie objętości nóg. Zwróć uwagę na stepery i rowery treningowe. Chwytając moc, nie zaniedbuj ustawień, na których się pochylają, rozpinaj nogi, wykonuj naciski na ławce podczas siedzenia, leżenia. Pomóż schudnąć bez pompowania mięśni ponad miarę, rzuca się na symulator Smitha.

Trening nóg w domu

Trening nóg w domu

Czasami nie ma wystarczająco dużo czasu, aby odwiedzić siłownię i sale fitness. Jednak równie dobrze możesz schudnąć w domu. Ćwiczenia nóg dla dziewcząt muszą koniecznie obejmować przysiady, rzuty, huśtawkę, wyciągi. Wykonaj każdy element 15-20 razy w 4-5 zestawach, a następnie zmień nogę roboczą. Za miesiąc lub dwa możesz schudnąć i cieszyć się siłą mięśni.

Ćwiczenia wyszczuplające nogi

Poniższe proste ćwiczenia pomogą ci schudnąć na łydkach, udach, pośladkach, biodrach i wzmocnić mięśnie.

  1. Z pozycji stojącej kucnij, aż uda i łydki utworzą odpowiedni kąt. Zamknij się na 15-20 sekund. Poczuj napięcie mięśni.
  2. Stań jedną stopą przed ciałem, a drugą za nim. Opuść się, aż uda i dolna noga przedniej nogi wykonają kąt 90 °, a następnie wyprostuj się do prostych kończyn.
  3. Stań na poziomych nogach, trzymając się ściany. Unosząc jedną kończynę, aby utworzyć kąt prosty, tak jak w poprzednich ćwiczeniach, pchnij zgiętą nogę do góry. Pracuj swoimi mięśniami.
  4. Oprzyj przedramię na podłodze, uklęknij. Na przemian podnieś zgiętą prawą nogę na bok, na boki i do góry.

Dziewczyna biegnie, aby schudnąć w nogach

Jak biegać, aby schudnąć w nogach i biodrach

Sport w czterech ścianach nie lubisz? Biegnij – a pytanie, jak schudnąć, schudnąć w biodrach, samo zniknie. Korzystanie z urządzenia do ćwiczeń w domu jest skuteczne, ale zajęcia na świeżym powietrzu są idealne. Kilka miesięcy poświęconych na trening w połączeniu z odpowiednim odżywianiem zapewni mocne mięśnie i minus 10-15 kilogramów. Czy to kusi? Jak schudnąć w nogach, bez pompowania mięśni za pomocą symulatorów, bez zmęczenia się ćwiczeniami i wyłącznie biegania?

  • Ćwicz codziennie.
  • Zaczynając od 10-15 minut, zwiększ czas przeznaczony na bieg do 1-1,5 godziny.
  • Aby schudnąć zdrowo, biegnij z optymalną dla ciebie prędkością, nie równą innym.
  • Profesjonalne buty sportowe, ubrania nie są potrzebne dla początkującego, ale jogging w wygodnych tenisówkach i garniturze jest znacznie wygodniejszy.
  • Rozpocznij trening wiosną, aby przed zimą mieć czas na stwardnienie.

Kobieta mierzy biodra

Jak sprawić, by nogi były szczupłe dzięki diecie

Utrata masy ciała tylko w jednym obszarze nie będzie działać: waga jest tracona proporcjonalnie. Jednak poprawienie liczby, koncentrując się na obszarach problemowych, jest dość realistyczne. Jeśli chodzi o nogi (szczególnie biodra), eksperci zalecają odchudzanie na diecie z minimalną zawartością tłuszczu. Nadmiar objętości w tej strefie jest również dodawany przez cellulit, do którego kobiety są predysponowane przez naturę.

Dobre zasady żywienia dla utraty wagi

Zdeterminowany, aby schudnąć? Tworząc menu na tydzień, przestrzegaj następujących zasad:

  • wyklucz produkty zawierające kofeinę, cukier, alkohol – wszystkie one przyczyniają się do pojawienia się cellulitu;
  • odrzucaj półprodukty, wędzone mięso, konserwy, sery – nie możesz na nich schudnąć, a zawartość szkodliwego tłuszczu spada z łuski;
  • preferuj odtłuszczone mleko, świeże owoce, zioła;
  • co najmniej 2,5 litra wody dziennie – niezbędny warunek, aby schudnąć!

Dieta odchudzająca

Dieta odchudzająca

Jeśli chcesz szybko zbudować, użyj ekspresowej diety, przygotowanej na 7 dni. Herbata jest dozwolona, ​​wymagana jest woda. Menu na każdy dzień to określone produkty. Poniedziałek – ryby, wtorek – warzywa, środa – kurczak, czwartek – płatki, piątek – kwaśne mleko, sobota – owoce. Niedziela jest dniem postu. Gotować, duszić, piec lub jeść świeżą żywność. Sól, cukier, olej roślinny – zakazane.

Samouczek wideo: zestaw ćwiczeń spalających tłuszcz na nogi

Prosty i bardzo przydatny kompleks zaprojektowany specjalnie do odchudzania przedstawiono na poniższym wideo. Trudno uwierzyć, że tylko cztery ćwiczenia, naprzemiennie z bieganiem w miejscu, wystarczą, aby trwale pozbyć się nadmiaru na biodrach i udach. Wspaniała postać trenera służy temu wyraźnemu potwierdzeniu. O jakich ćwiczeniach mówisz, dowiesz się z wideo.

Recenzje wyników odchudzania

Uwaga! Informacje przedstawione w artykule mają jedynie charakter orientacyjny. Materiały tego artykułu nie wymagają niezależnego leczenia. Tylko wykwalifikowany lekarz może postawić diagnozę i wydać zalecenia dotyczące leczenia na podstawie indywidualnych cech konkretnego pacjenta.

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności