7 sposobów na wygodne noszenie butów na wysokim obcasie

Treść artykułów



Każda kobieta chce wyglądać szczuple i elegancko, aby szpilki nie wychodziły z mody. Klasyczne łodzie wizualnie wydłużają nogi, ale utrudniają ruch, pocierają palce i pięty. Istnieje kilka sprawdzonych sposobów na zwiększenie komfortu butów na obcasie..

Zmniejsz wysokość pięty

Jak wybrać odpowiednie buty

Jeśli czujesz się nieswojo podczas noszenia, spróbuj skrócić szpilkę do włosów w warsztacie. Możesz zmniejszyć piętę o 1-1,5 cm, wtedy obciążenie zmniejszy się, wygodniej będzie chodzić. Nie trzeba skracać bardzo cienkich szpilek, aby środek ciężkości pary się nie przesuwał. Mistrzowie zalecają usunięcie do 10% długości pięty.

Użyj wkładek żelowych

Wkładki żelowe

Urządzenie zapewnia najwygodniejszy układ stóp. Wkładki do butów na wysokich obcasach zapobiegają zgięciu palców, zmniejszają nacisk na kostki. Jeśli podczas chodzenia stopy stale przesuwają się do przodu, wkładki żelowe utrzymają je na miejscu.

Wkładki zapobiegają pojawianiu się odcisków i odcisków nawet po długim spacerze. Regularne stosowanie wkładek do butów to sposób na zapobieganie deformacji stóp, artrozie i żylakom. Uchwyt jest bezpiecznie przymocowany do wkładki buta i można go łatwo zdjąć. Co 6 miesięcy należy zmienić wkładki. Nie używaj wkładki, jeśli zacznie się rozdzierać, jest zdeformowana.

Zmień chód

Jak chodzić na piętach

Podczas noszenia butów na obcasach główne obciążenie odczuwają stopy, kręgosłup jest silnie zakrzywiony podczas chodzenia. Dlatego ważne jest wypracowanie specjalnej techniki ruchu, aby krok był płynny. Napnij mięśnie brzucha, wyprostuj plecy. Aby to zrobić, wyobraź sobie, że lina cię pociąga.

Podczas ruchu używaj bioder do podnoszenia i noszenia nóg. Chód powinien być bezpośredni i pewny siebie. Nie zginaj ciała, jakbyś bał się upaść. Reliance leży na poduszce stopy, aby rozładować pięty i kostki.

Rób przerwy

Nie noś szpilek dłużej niż dwa dni. Pozwól nogom zregenerować się przez co najmniej 24 godziny. W „dni postu” można wykonywać masaż własny, specjalne ćwiczenia wzmacniające, relaksujące kąpiele ziołowe.

Noś buty z paskiem

Buty z paskiem

Buty na obcasach znacznie obciążają nogi, szczególnie jeśli nie są przymocowane lub zbyt luźne. Na otwartych łodziach lub sandałach należy podjąć wysiłki, aby zapobiec utracie stopy. Noś modele z paskiem i zapięciem, które bezpiecznie zatrzaskują się w kostkach. Takie wygodne buty polecane są osobom podatnym na obrzęki. W razie potrzeby długość paska można dopasować do swojego rozmiaru.

Użyj tkaniny Moleskin

Jest to materiał bawełniany o super gęstym satynowym splocie. Materiał jest oddychający, trwały i wytrzymały. Z wyglądu przypomina skórę – gładką na zewnątrz, wewnątrz z polarem. Kup gotowe buty z moleskiny lub napraw stare niewygodne. Umieść tkaninę w obszarach problematycznych, aby nie ocierała się o stopy i nie ślizgała się. W przeciwieństwie do wkładek bandażowych, kret trzyma się mocno podczas ruchu.

Wybierz odpowiednie buty

Bezpieczna wysokość obcasa

Aby ułatwić chodzenie na wysokich obcasach, pomoże wybrać model i rozmiar odpowiedni dla Ciebie. Wypróbuj buty na koniec dnia: w tej chwili nogi trochę puchną i przybierają swój prawdziwy kształt. Spaceruj po parkiecie, słuchaj wrażeń. Przy najmniejszym dyskomforcie wymień parę.

Wybierając buty, preferuj modele z platformą. W nich pięta będzie mniej unosić się, co zapewni komfort podczas długiego spaceru. Wskazane jest wybranie rundy skarpety. W butach ze spiczastą peleryną palce nie powinny być ściskane, swobodnie umieszczone w środku. W takich butach nawet po długim spacerze twoje nogi się nie zmęczyły, nie musisz robić przerw.

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności