5 dietetycznych pokarmów, które powodują otyłość

Treść artykułów



Prawidłowe odżywianie w celu odchudzania opiera się na zrównoważonej diecie. Przez wiele lat ludzie próbowali schudnąć za pomocą produktów dietetycznych. Wiele z nich okazało się jedzeniem, które nie przyczynia się do utraty wagi. Stosowanie takich produktów prowadzi tylko do tego, że dana osoba przytyje.

Napój dietetyczny

Soda dietetyczna z lodem

Wodorowęglan sodu odnosi się do napojów, a nie do żywności. Picie to jeden z największych błędów przy odchudzaniu. Soda dietetyczna zawiera sztuczne słodziki, które wywołują pełnię. Zwiększa to ryzyko chorób serca, powoduje spowolnienie metabolizmu..

Produkty o niskiej zawartości tłuszczu

Jogurt owocowy

Takie jedzenie nie pomaga zdrowiu, figurze, może nawet zaszkodzić. Wynika to z dużej ilości cukru. Jest dodawany do produktów beztłuszczowych, aby poprawić właściwości smakowe. Na przykład 100 g niskokalorycznego jogurtu zawiera 30 g cukru. To więcej niż szklanka Coca-Coli.

Stosowanie tłustych produktów mlecznych wiąże się ze zwiększeniem masy ciała u starszych kobiet w średnim wieku. Produkty bez kalorii dodatkowo zwiększają ryzyko wystąpienia nadwagi lub otyłości. Z tego powodu jedz grecki jogurt ze świeżo posiekanymi owocami, aby nie przytyć..

Płatki niskokaloryczne

Płatki z mlekiem

Ten produkt śniadaniowy zawiera dużo cukru. Minimalizuje to wszystkie korzystne właściwości takiego odżywiania. Rafinowane cukry wywołują przyrost masy ciała, rozwój chorób serca i raka. Producenci zbóż celowo wprowadzają konsumentów w błąd. Marketerzy reklamują ten produkt jako żywność niskotłuszczową lub z pełnego ziarna. Jest to próba oszukiwania ludzi dbających o swoją wagę, zdrowie.

Często na etykiecie dwa górne akapity w sekcji składników wskazują na cukier lub ziarna rafinowane. Na śniadanie jedz posiekaną pełnoziarnistą pszenicę lub owies ze świeżymi owocami. Jest zdrowszy niż zakupione płatki instant..

Niskokaloryczne mrożone jedzenie

Mrożone warzywa

Jedną z najgorszych opcji utraty wagi jest jedzenie gotowanych beztłuszczowych potraw. Mrożone, niezdrowe, tuczące produkty są wypełnione sodem. Zawierają tłuszcze nasycone, wiele kalorii i minimum witamin lub minerałów..

Produkty mrożone intensywnie poddaje się działaniu środków konserwujących, aby wydłużyć ich trwałość. Przeczytaj kompozycję na etykiecie. Jeśli wskazane są tam rafinowane węglowodany, sód i inne szkodliwe dodatki, lepiej odmówić takiej żywności.

batoniki energetyczne

batoniki energetyczne

Żywność wysokobiałkowa często zawiera dużo cukru. Zwiększa to wartość kaloryczną. Regularne stosowanie batonów proteinowych z pasywnym stylem życia doprowadzi do otyłości. Producenci opracowują te produkty do zastępowania przekąsek lub posiłków 1-2 razy w tygodniu. Nie można codziennie uzupełniać barów pełnego śniadania lub lunchu.

Oceń artykuł
Codzienne wskazówki i instrukcje

Klikając przycisk „Prześlij komentarz” wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych i akceptuję politykę prywatności